Opret reklamation Geberit AquaClean Servicebestilling for professionelle
Hvis det drejer sig om tekniske spørgsmål kontakt venligst vores tekniske afdeling på telefon 86 74 10 86.
Her kan du bestille en servicetekniker, hvis du oplever problemer med Geberit AquaClean.
Bemærk: Undgå mellemrum efter f.eks. telefonnummer og postnummer.
Vær opmærksom på, at autoudfyld desværre ikke virker i formularen pt.
Har du efter indsendelsen af formularen ikke modtaget en kvittering, har vi ikke registreret din henvendelse. I det tilfælde bedes du forsøge igen eller kontakte vores tekniske afdeling på telefon 87 43 15 79.
I tilfælde af, at fejlen ikke er reklamationsberettiget, forbeholder Geberit sig retten til at fakturere et opstartsgebyr på 1.360 kr. inkl. moms, der dækker kørsel + 1 time.
Servicebestilling nye modeller AquaClean 4000, Tuma, Mera, Sela (ny model), Sela Square og Alba
Servicebestilling gamle modeller AquaClean 8000, 8000+, 8000+ gulvstående, 5000 eller Sela (gammel model)
Har du en reklamation på en af følgende modeller, håndteres det direkte hos vores servicepartner Jysk Service Teknik. Der gælder samme vilkår som ved reklamationer henvendt til Geberit.
- AquaClean 8000
- AquaClean 8000+
- AquaClean 8000+ gulvstående
- AquaClean 5000
- AquaClean Sela gammel model - købt før April 2019