Hjælp og support fra Geberit

'Ledsag og støt' i stedet for 'levér og glem' 

En Geberit-salgsrepræsentant rådgiver VVS-installatører på byggepladsen

Uanset, om det er direkte på byggepladsen, over telefonen eller online, giver Geberit værdifuld støtte til vores handels- og håndværkskunder i deres daglige arbejde.

Dette skyldes, at vi hos Geberit lægger stor vægt på hele livscyklussen af vores produkter. Rettidig produkttilgængelighed sammen med effektive installationsprocesser og langsigtet pålidelighed er alle vitale komponenter for at sikre bæredygtig succes for ethvert byggeprojekt.

Omfattende support

Vi har altid haft fokus på kunderne. Faktisk er Geberits succes bygget på den urokkelige tillid, vores kunder fortsat har til os. For os er vores kunders succes vigtigere end vores kortsigtede salgstal, derfor giver Geberit sine kunder en omfattende service og support for at assistere under anlægs- og driftsfasen af deres daglige arbejde.

Kun et telefonopkald væk 

Vores kundeserviceteam rådgiver VVS-installatører og kunder

Hvis du oplever, at din installation på stedet ikke er helt planmæssig, er vores tekniske rådgivere altid klar til at hjælpe via vores kundehotline.

Vores dygtigt personale i vores supportcentre kender Geberit produkter ud og ind, så de kan tilbyde dig en løsning på stort set ethvert problem – uanset hvor gamle dine produkter er. Vores konsulenter kan tage et kig på hvert produkt, du har på stedet, for at løse dit problem over telefonen.

I øvrigt er vores reservedele til indbygningscisterner garanteret i 50 år, og dem for andre produkter er garanteret i mindst 25. Denne tilgængelighed af reservedele er endnu en af de mange tjenester, vi tilbyder, for at garantere ro i sindet.

Teknisk feltservice 

Geberits salgsrepræsentant kontrollerer, at installationen er korrekt.

Hvis du har spørgsmål, så har vi svarene.

Selv som professionel kan du af og til opleve, at du har brug for vores hjælp til et projekt eller svar på tekniske spørgsmål om vores produkter. Vores tekniske serviceteam har meget viden om tekniske og strukturelle aspekter inden for VVS-verdenen og kender til lokale regler på området. Vores teammedlemmer er ofte selv kvalificerede VVS-eksperter og kender godt til udfordringerne og kravene på byggepladser.

Da hver byggeplads er forskellig, prioriterer Geberit konsulenter også service på stedet. Dette giver den mulighed for at arbejde sammen med kunderne om at analysere situationen og rådgive om løsninger. På den måde kan Geberit sikre, at hverdagsproblemer løses hensigtsmæssigt og med langsigtet effekt.

Geberit inspektion og godkendelse 

Tjeklister bruges til at sikre, at installationer er blevet udført korrekt

Vores tekniske rådgivere kan også udføre afsluttende eftersyn af færdige installationer på forespørgsel. Disse specialister undersøger systematisk alle relevante aspekter af installationen på byggepladsen. Hvor det er nødvendigt, eller efter anmodning, vil eventuelle spørgsmål, der kræver opmærksomhed, blive behandlet i fællesskab med dig, og de nødvendige foranstaltninger vil blive drøftet.

Installationseftersynet omfatter ikke kun en vurdering af de installerede drikkevands- og afløbsledninger, herunder deres svejsede eller pressede tilslutninger eller muffesystem (fittings og komponenter), men også en evaluering af lyd- og brandbeskyttelsesforskrifterne. Denne proces strømliner den efterfølgende officielle godkendelse af byggeprojektet.

Værktøjer og apps til fagfolk 

Geberits ekspertise er altid kun et tryk væk med Geberit Pro-appen.

Hvis vores tekniske serviceteam ikke er direkte tilgængeligt, tilbyder vi også en lang række andre ressourcer, når du har brug for vores hjælp, herunder online supportværktøjer, apps og vores telefoniske kundeservice.

Disse giver interaktiv support til installation, vedligeholdelse og servicering af dine sanitære systemer og installationer.

Se vores digitale værktøjer

Se lignende indhold